ရေစိုခံ (သို့) Water Resistance
====

ကျွန်တော်တို့ Taungoo.Net မှ မှတ်သားဖွယ်ရာဆောင်းပါးတွေကို ရှာဖွေတွေးတောစုဆောင်းရေးသားတင်ဆက်ပေးသည့်အလျောက် ဒီတစ်ခါလည်း ဒီခေါင်းစဉ်နဲ့ ဗဟုသုတတွေ ဝေမျှပေးဖို့ ကျရောက်လာပါပြီ။

ကျွန်တော်တို့ရဲ့ ပတ်ဝန်းကျင်မှာ အီလက်ထရောနစ်ပစ္စည်းတွေ ရှိကြပါတယ်။ နေ့စဉ်သုံး အီလက်ထရောနစ်ပစ္စည်းတွေ၊ အဆောင်အယောင် အီလက်ထရောနစ်ပစ္စည်းတွေနဲ့ ပြည့်နှက်နေပါတယ်။ တီဗွီ၊ ဖုန်း၊ ရေခဲသေတ္တာ၊ မီးပူ၊ ပန်ကာ အစရှိသဖြင့်နဲ့ပေါ့ ...

မင်္ဂလာပါ

အခုဆောင်းပါးကတော့ တရုတ်နှစ်ကူးနဲ့ ပတ်သက်လို့ မိတ်ဆွေတို့ မသိသေးတဲ့ အချက်တွေကို ပြောပြပေးချင်လို့ပါ။ တရုတ်နှစ်ကူးကို ကမ္ဘာပေါ်က လူဦးရေ နှစ်ဆယ်ရာခိုင်နှုန်းအထက် ကျင်းပလေ့ရှိပါတယ်။ ကမ္ဘာပေါ်မှာရှိတဲ့ တရုတ်လူမျိုးတွေနဲ့ တရုတ်နိုင်ငံမှာရှိတဲ့လူတွေအတွက် အထူးအားလပ်ရက်တွေပဲဖြစ်ပါတယ်။

၂၀၁၉ ခုနှစ်ရဲ့ ကိုယ်စားပြုရာသီခွင်အကောင်ကတော့ ဝက် ဖြစ်ပြီး၊ မြေဓာတ်စိုးမိုးပါတယ်။ Yin နဲ့ Yang ဓာတ်ထဲမှာ Yin ဓာတ်သဘောဆောင်တဲ့နှစ်ပဲဖြစ်ပါတယ်။

မွေးနှစ် : ၂၀၁၉ ၊ ၂၀၀၇ ၊ ၁၉၉၅ ၊ ၁၉၈၃ ၊ ၁၉၇၁ ၊ ၁၉၅၉ ၊ ၁၉၄၇ ၊ ၁၉၃၅ ၊ ၁၉၂၃

 

၉၀ ခုနစ်များဝန်းကျင် ကျွန်တော်တို့ မြို့လေးမှာ မုန့်တွေ၊ စားသောက်ကုန်တွေ၊ အလှကုန်တွေရဲ့ expiry date (အတိုကောက်ရေးကြတာက E.P ဒါမှမဟုတ် EXP) လို့ခေါ်တဲ့ သက်တမ်းကုန်မည့်ရက်စွဲ ယဉ်ကျေးမှုကို မတွေ့ဖူးသေးဘူးလို့ ထင်ပါတယ်။ (ဒါက ကျွန်တော့်အမြင်ပါ)
အိမ်ကလူကြီးတွေက ပေါင်မုန့်၊ ကိတ်မုန့်တွေ ဝယ်လာတယ်။ စိမ်းဖန့်ဖန့် မှိုတက်ရင် လွှင့်ပစ်လိုက်တယ်။ ကျွန်တော်ကျင်လည်ရာ ရပ်ကွက်ထဲမှာကတော့ အဲ့ဒီလိုပဲမိုလို့ ကျွန်တော်တို့ expiry date ဆိုတာကို အသိမကျယ်သေးဘူးလို့ ထင်မြင်မိတာပါ။

ယနေ့ခေတ်အချိန်မှာတော့ လူအတော်များများဟာ မုန့်တွေ၊ စားသောက်ကုန်တွေ ဝယ်ရင် အထုတ်ပတ်လည်ကိုကြည့်ပြီး expiry date ကို ရှာတယ်။

တောင်ငူခေတ်၏အလှ
(ရေးသူ - စောမုံညင်း)

===

(၁) စာပေအထောက်အထားများ
တောင်ငူဘုရင်တပင်ရွှေထီးသည် ယိုးဒယားမှ ရက်ကန်းပညာသည်များကို ခေါ်ဆောင်လာသည်ဟုဆိုရာ တောင်ငူခေတ်တွင် ရတုအရေးအသား အထူးတလည်
ခေတ်စားလာသည့်အတွက် ရတုဘုရင် နတ်ရှင်နောင်၊ မင်းဇေယျရန္တမိတ်၊ ရှင်သံခို နှင့် နဝဒေးကြီးတို့၏ လက်ရာများတွင် ရက်ကန်းနှင့် အမျိုးသမီးအလှဘွဲ့များ ပါဝင်သည်ကို
တွေ့ရသည်။ တောင်ငူခေတ်စာဆိုများသည် နန်းတွင်းပညာရှိများဖြစ်ခြင်းကြောင့် နန်းမူနန်းရာများကို ဖွဲ့နွဲ့ခဲ့ကြရာ မဟာဆန်ဆန် ယဉ်နုသောအဖွဲ့များဖြစ်လေသည်။
ဝတ်စားဆင်ယင်ပုံလည်း ယဉ်ကျေးသိမ်မွေ့လိမ့်မည်ဟု ယူဆရပါသည်။

(က) ရှင်သံခို၏တင်စားချက်
ရှင်သံခို၏ရတုများတွင် “ကေရှင်မြခက်၊ ဖြာစရွက်လည်း၊ နားထက်မခွေ၊ စုလည်းပြေနှင့်”ဟုဆိုရာ စုလည်းဆံထုံးထုံးပုံ၊ စိမ်းလန်းရှင်သန်နေသော ဆံပင်၏အလှကို
မြခက်ဟုတင်စားထားပုံများ တွေ့ရသည်။
ထိုမျှမက ဆံပင်ကိုမထုံးဘဲ လျော့လျော့လေးလှပုံကိုလည်း “အုံးမဉ္ဇူထက်၊ ကြာတူပျံဖြည်း၊ ထုံးရော့ရည်းနှင့်”ဟု တင်စားထားပြန်ပါသည်။ ကပိုကရိုအသွင်ကို ဖော်ပြထားခြင်း
ဖြစ်ပါသည်။